Ganduri la miezul noptii ^^

Cum e şi viaţa asta..niciodată nu ştii ce iţi rezervă..Dacă stiam..poate evitam ziua urată de azi..

Să încep ..

Mă trezesc parcă mai obosită decat m’am culcat..aprind pc’ul..încep monotonia zilei normale..ceva se schimba..primesc o cerere de prietenie în lista..Era el! Era băiatul care mă urmarea fara scăpare din priviri pe stradă,era Andrei.Începe să îmi scrie pe mess si parcă nu se mai opreste,constat cu uimire că mă iubeste..dar nu era ca el,Ştefan..chiar dacă nu e langă mine parcă îl simt mai aproape decat îl simt pe Andrei.Ies afară cu el,mă sarută,buzele lui emană iubire dar nu pot să ma simt bine..nimeni nu e ca el..Pentru o secundă respiratia lui m’a făcut să cred că era langă mine,chiar săruturile le simţeam de la el.Dar cand deschideam ochii,realitatea era nimicitoare..nu era langă mine..

Pe de o parte mă simt bine si cu băiatul ăsta..mă alintă,mă imbraţisează,mă sărută,mă dragălaşeşte e aproape perfect şi cam total opusul băiatului de care sunt îndrăgostită.Fiecare gest,chiar clipire o compar cu a lui..”Oare dacă era aici el ce făcea?”..Dar nu se poate..mă trezesc în mijlocul camerei cu telefonul în mană confesandu’mă la cea mai bună prietenă,aproape în lacrimi..”Nu mai pot Andreea ! Nu ştiu ce să fac..nu e bine nici cu Ştefan,poate Andrei mă va face să’l uit”.Vorbe aruncate în vant pentru că ştiam că niciodată nu o să pot face asta,nu m’as putea despărţi de el pe motivul distanţei,pentru că îl iubesc mai mult decat pe oricine chiar dacă el nu’mi dovedeste asta mereu..este pur si simplu idealul de băiat pe care mi’l doresc alături pentru totdeauna..Sunt hotărată să’l îndepartez pe Andrei..încerc dar este atat de lipicios..parcă i’am distrus viata..mai bine nu trăiam acele clipe cu el,chiar dacă m’au făcut să mă simt extraordinar de iubită şi mi’a dat încredere în ceea ce sunt..Iubirea mea pentru Ştefan nu poate fi înlocuită cu îmbrăţisari puternice şi săruturi pure pentru că,chiar dacă nu e langă mine îl simt de la 100 km pentru că el m’a sprijinit,m’a iertat şi mă iubeşte în felul lui unic aşa cum niciun băiat nu o să poată face asta.Cu toate că băiatul,Andrei este fără pereche un disperat ca el nu am intalnit niciodată,mă lipsesc de drăgălăşenia lui şi mă hotărăsc să’l astept pe Ştefan.

Ziua urată şi schimbătoare de azi m’a pus de multe ori pe ganduri..Oare ăsta e test?? Oare dacă îl acceptam pe Andrei îl îndepărtam pe Ştefan pentru totdeuna? Însemnă că nu’l merit? Că m’am lăsat influentată de primul apropiat?Mii de cufere fără răspuns dar care în sufletul meu şi’au găsit cheia.

Merg pe calea mea si sper că e bine..

Pentru tine,draga mea prietena.

Lasă un răspuns

