Inca sper

Cu toate că ieri eram decisă ca azi să nu mă mai gândesc la el..ci la mine..parcă mai rău îmi fac..Sunt afară! Te aştept..pe iarbă moale din grădină verde.Căldura mă oboseşte şi mă face să-mi doresc mai mult de la ziua asta plictisitoare de vară.Dar ce aş putea să fac? Nu pot savura glumele rudelor,fericite la masa din grădină…ci doar să stau pe iarbă şi să mă gândesc la noi..la cum eram la început,iar acum..nu vreau să fac IUBIREA noastră subiectul acestei compuneri doar..E prea cald..bine că mai adie vântul,din an în paşte..printre frunzele de menta..LIMONADĂ!..asta vreau daaa şi puţină..ninsoare..când e vară vreau răcoare şi când e iarnă vreau căldură..Privesc de jos oamenii,atât de profund îmi aţintesc ochii asupra lor,încât le produc o stare de confuzie,de hipnoză totală,sau doar..Ahh m-a bătut soare-n cap T.T..şi totuşi stau la umbră..

A dispărut adrenalina şi setea aceea de viaţă de când am fost pe blocul alaa..mare..şi..mi-am riscat viaţă în aşa hal..Acum înţeleg de ce tinerilor le plac senzaţiile ţări..acum am intrat şi eu în „oala” lor..Îmi doresc doar câteva bucurii şi zâmbete  în această „Cea mai plictisitoare vară din lume”!!

Lasă un răspuns

