Asa a fost sa fie

Îi compătimesc pe cei care nu ştiu să iubească,să radă cu adevărat,să trăiască pentru mai bine.Spun un „te iubesc” aruncat în vânt sau cu gândul la altă persoană,sau nici asta pentru că sunt oameni ce trăiesc pentru a respira aer degeaba şi nu că i-aş critica,dar frate eşti cu 2 adică 3 ..îmi zici mie că îi iubeşti pe toţi sau „nu pot alege dintre ei” .. deci unul e la bunicata la ţara,ai fost cu el şi „v-aţi despărţit” din cauza bârfelor că cică „te înşela cu altă”,asta e macho 1 care cică la asta te gândeşti şi pe asta îl iubeşti cu disperare,că de..tu ai 15 ani ăla 19..îţi poate oferi multe ! plăceri .Continuăm,altul e la Bucureşti este vărul tău cică văr de-al treilea sau cum o-i îmbârliga tu macho2 care asta cine ştie câte are pe acolo că e băiat de oraş,e smecharas.Cum poţi fi atât de cretina să fi cu asta? să te gândeşti la ăla? ..aa şi să nu-l uităm pe asta,recentul,proaspătul, din Braşov! pe aproape, dar cu un an mai mic macho 3 nu pun poze cu ei pentru că nu vă doresc coşmaruri atât de negre.Oare de ce te mai ascult şi mă mir câte prostii faci? suntem „prietene” de când eram la grădiniţă,am absolvit împreună generala,gimnaziul,am trecut prin multe.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Când mă minţeai,când te foloseam,mi-ai furat prietenul,eu tot lângă tine am rămas,mă tragi în jos pur şi simplu,a trebui să se întâmple asta că să pun capac la tot? Nu vreau să şterg cu buretele nimic dar îmi e greu să stau lângă o persoană că ţine,pentru că mă gândesc pe zi ce trece că nu te mai cunosc,că mă invidiezi,părinţii tăi mă dau mereu exemplu în faţă ta..cred că asta a produs toată răutatea ta,câteodată cred că mă iubeşti,că îmi eşti că o soră,că-mi eşti aproape şi chiar simţ asta ..dar e o masca,un fals,fază e că mereu m-ai considerat modelul tău şi eu ţi-am fost aproape pentru că nu pot să am doar 3 prieteni .. am încercat să te fac şi pe ţine prietenă mea dar cu ţine nu merge frate.Cum poţi să-mi zici mie: „Îmi dai numărul lui R,îl sun şi îl aştept eu la gară şi venim la ţine.” El vine să te vadă pe ţine sau pe mine? cum poţi să te dai atât de curvă pe faţă? Poate că m-am decis aşa în forţă pentru că ţin la el mai mult ca la orice şi nu pot să-l las în voia sorţii..mai ales la una ca tine..pentru că el chiar iubeşte,ştie cum..eşti atât de geloasă încât cred că ai vrea să-ţi pui tu faţă lângă capul lui..asta dacă nu ai facut-o deja..bine că nu eşti aici când vine..l-ai devora..făptură fără creier..schimbăm foaia..lângă un om ca tine mi-am depănat eu amintirile,m-am descărcat sau am cerut sfaturi? Am trăit atâtea..de ce am lăsat să se întâmple atâtea? de acum nu mai merg aşa lucrurile „surioară” ieri am plâns, dar azi mi-a trecut pentru că nu merită să sufăr după toate nimicurile.De mâine râd şi eu de tine cum au făcut toţi care au încercat să-mi bage în cap că nu merită să mă umilesc să stau cu tine.Măcar dacă aveai suflet bun,dar eşti urâtă şi prin interior şi prin exterior. Baftă frate! şi de acum nu mai dau a două şansa nimănui..pentru că odată şi odată se întâmplă ceea ce trebuia să se întâmple,chiar dacă eu am amânat momentul .Nu inteleg de ce am scris atata pentru tine,cea care esti acum.Mda,in fine.

Lasă un răspuns

