Impresii de la prima zi de liceu !

Este primul week pe care il savurez de cand am inceput liceul.Clasa a 9-a !

Uh..cand eram la inceputul anului trecut a 8-a si m-am trezit pe culoar ca am ramas singura,ca cei care erau a 8-a cand eu eram a 7-a au fost imprastiati pe la liceu si ca generatia noastra era insarcinata sa creeze atmosfera prin scoala..si a fost bine,prin mai incepusem cu resentimente si cu lacrimi pe la banchetul din eforie sud ❤ care s-au incheiat prin iulie adica la sfarsit cand toti eram ‘cei mai buni prieteni’ si cand toata lumea stia pe unde a fost aruncat .

Si a venit ziua de 12 septembrie,pentru mine si alti mii de adolescenti fiind si prima zi de liceu.Am ajuns intr-o clasa ..care mi se pare apropiata de cea din care am venit..cu exceptia ca in prima imi cunosteam colegii de la gradinita iar in asta nu cunoasteam pe nimeni.Am intrat ca o straina,normal,asezandu-ma in aceeasi banca ca cea din gimnaziu..dupa cateva priviri in stanga si in dreapta,inima imi batea destul de tare,daca nu eram jos cred ca imi tremurau si picioarele..ca doar de’ doar o data in viata traiesti prima zi de liceu.*

Toata lumea era la locul lui..in banca cu mine s-a asezat o fata destul de sociabila dar emotiva si timida care ma facea sa fiu eu cea care ia initiativa.

Clasa mea..ca sa etichetez exact cum o cred eu..as zice ca este ca cea din Copiii de la 402.

Am o fata in clasa care arata ca Penny,un baiat care se crede ca Arthur,unu’ ca Vinie si o fata Polly..Suna amuzant,dar chiar asa e.Eu nu stiu cu cine m-as asemana inca nu m-am gandit..dar in clasa am 32 de suflete deci mai ar trebui implementate noi personaje in ‘copiii de la 402’ ..

Clasa mea ar fi numita si –> Clasa aeroport.

Din cauza avioanelor de hartie care zboara mai tot timpul prin clasa.

Una peste alta..nu-mi place..dupa primele zile de liceu in mintea mea era numai: vreau in generala !!!

Oricum..ma bucur ca prietenii mei cei mai buni..adica B si R nu m-au uitat..adica inlocuit..de fapt nici eu pentru ca nu as putea, si nu as avea cu cine.

Momentan traiesc un pic cu frica ca sa nu-mi fie luat baiatul pe care il iubesc..dar gandindu-ma ca el imi garanteaza ca nu se va intampla asta,am inceput sa uit de frica asta.De prietena mea cea mai buna nu am ce zice,e logic ca nu as putea sa o inlocuiesc,pe noi unindu-ne de cand ne-am cunoscut ceva puternic.Si de prietenul meu am aceeasi parere,gandindu-ma la planurile si sentimentele care ne leaga,e normal ca eu nu-l voi uita vreodata.

Una peste alta..*parca am mai zis asta* stau in clasa aia doar 5 ore/zi deci in 4 ani.. asta nu pare o eternitate..tinand cont si de vacante si weekend-uri..

E un nou inceput ! ..ciudat

Lasă un răspuns

