Ce-i asta?

Un batran sta pe banca cu fiul sau.Batranul vede un fluture si-l intreaba pe fiul sau:

-Ce-i asta?spune batranul incantat.

-Un fluture! ii raspunde fiul mirat.

Batranul intreaba din nou:

-Ce-i asta?

-Un fluture!spune fiul sarcastic.

Batranul mai intreaba o data,fiul raspunzandu-i acelasi lucru,dar adus la culmea rabdarii.

Omul varstnic ii da acestuia o carte.

Fiul sau incepe sa citeasca:

Astazi fiul meu implineste 3 ani.Am stat pe banca cu el si mi-a aratat un fluture.M-a intrebat de 21 de ori ce e acela,iar eu mereu i-am raspuns.

Viata mereu ne arata ca trebuie sa ne facem timp pentru cei care ne iubesc si sa nu uitam de comunicare.Mereu ce e sa se intample,se intampla..mai devreme sau mai tarziu,doar..nu va pierdeti speranta!

Aceasta povestioara,mai ales acea prezentare a povestirii care se mai da la TV,m-a facut sa zambesc,acum cand trec prin perioada asta de teroare.Peace!

Am aflat (actualizez acum) reclama aceasta este la Cosmote.Nu prea are legatura cu telefoanele,decat faza cu,comunicarea e mai aproapiata dar e foarte foarte tare!

DA CLICK

Lasă un răspuns

