Si stau si ma gandesc cum a evoluat relatia asta,cand la inceput nici nu vroiam sa o incep.Pur si simplu ne-am cunoscut prin ea si tot ea cum ar veni..m-a obligat sa fiu cu tine..dar a fost bine..am trait cu tine clipe minunate,pe care nu credeam ca o sa le petrec niciodata..mereu ma intrebam cum e dragostea aia adevarata cand esti doar tu si persoana iubita langa tine pe strada..este minunat..mai minunat este cand lumea te priveste,si-ti zambeste iar tu ca o vesnica amorezata esti cu capul in nori..mai rau este atunci cand incep certurile si dezamagirile.Prezente in orice relatie desigur,in fiecare intr-o masura mai mica sau mai mare.Dar este dureros si atunci cand oamenii nu te aprecieaza cat ai vrea tu de mult,cand te iau peste picior necunoscandu-te sau pur si simplu vazand devotamentul tau..incepe sa si-o ia in cap.

Nu stiu daca ma inseli,chiar daca eu am un fix si crizez numai cand aud cuvantul ala..dar cred ca daca as afla asta..ar pica cerul pe mine…Toate se rezolva dar infidelitatea sau minciuna nu as putea sa vad vreo impacare din asta.

Schimbarea ta m-a intors pe mine cu picioarele in sus si cu capul in jos..nu am putut inghitii asta,nu m-am putut impaca cu gandul ca tu vei fii altfel.Erai minunat asa cum erai..nu inteleg de ce a trebui sa strici armonia.Poate nu esti asa schimbat si doar exagerez eu,pentru ca cica si eu sunt schimbata.Recunosc sunt un pic,e si normal..am dat de oameni noi si incep sa-mi creez adevarata personalitate.Dar de la tine nu vroiam asta..vroiam tu sa ramai la fel: sa nu imbatranesti,sa nu te schimbi,sa ramai vesnic cuminte si prostut.Eu sa ma schimb cum o fi..dar pentru tine imi doream mai mare binele decat mi-l doream mie.Suna foarte ciudat dar cateodata cred ca te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine.Cum ai reusit asta? Eu,narcisista convinsa..am fost transformata de un baiat..se pare ca tu esti slabiciunea mea..Imi calc pe coada si recunosc in alt post asta.

Lasă un răspuns

