Hei ..si cum a mai trecut timpul.Azi e miercuri.Am avut sceneta la romana..un fel de gotica cu zmei si joimarite.Reusita,chiar m-am ales cu un 10 pentru fisa semantica.O sa am si la fizica…vineri! am consumat la cd-uri pt proiectul ala..nimic nu iese bine.Primul era prea complex,al doilea l-a pierdut profa,al treilea nu avea muzica,al patrulea nu mergea,iar acum mai fac unul..

Nu mai sunt asa speriata si incruntata cand vorbesc de liceu.Chiar a inceput sa-mi placa..rautatile nu le poti sterge de pe fata pamantului si chiar daca nu vrei,vei fi mereu in centrul atentiei..Nu vreau sa fac iar un post numai despre scoala si aberatii,chiar vreau sa imi eliberez gandurile.

Sunt atat de obosita si chiar acum mi-a venit dorul de scris..dupa aproape 2 luni cred de cand nu am mai scris ca lumea.In plan sentimental o duc bine,chiar nu ma mai gandesc la distanta si la faptul ca parintii mei nu accepta asta..nu mai imi e rusine de ei,chiar ii consider prieteni acum..Pe de o parte normal ca mai sunt si momente nasoale,dar am vazut ca nu e chiar atat de dificil sa vorbesti orice cu ei.mai ales cu mama care cica ma intelege!Poate ma intelege..dar cand ma gandesc ca ea ma incurajeaza,sa nu fiu ca ea sa ma dedic primului baiat,ci sa am multe multe relatii pana gasesc perfectiunea.Sau ma rog,baiatul aproape perfect!Nu vad de ce,pentru ca vad totul roz la el si nu vad pe altul inafara de el..

Chiar ma tin de cuvant,sunt credincioasa ca un caine!

Lasă un răspuns

