Dezvaluiri

Ce zi ciudat de benefica.

„Oamenii se schimba..oamenii te dezamagesc!”

Cum ma sa-mi faci tu mie asta.. E vorba despre varul meu,Andrei. Fratele meu,varul meu,prietenul meu,sfatuitorul meu,amuzamentul meu..si tot ce era bun in el vedeam. Am mancat cu aceeasi lingurita cand eram mici,am baut unu dupa altu apa si stii cate am facut..Avem atatea amintiri impreuna si acum..el isi arata fata aceea schimbata,urata,indiferenta. L-am cicalit despre niste emoticoane pe care le pune unei tipe,apoi a inceput sa ma intrebe de ce n-am venit azi la el,ca parca asa statea treaba. Cum ma? Ai vorbit tu cu mine? Nu. Doar cu maicamea,care mi-a zis clar: I-am spus ca nu stii daca vii,dar mai mult ca nu. Si eu,normal,increzatoare: Si el ce-a zis? Mama sec: Nimic! Mda,varule n-ai zis nimic. Daca ma doreai asa mult langa tine azi,ma sunai.Ca doar d-asta ai telefonu ala smecher! Pana la urma am dat-o’n aberatii ..gen : De ce ma intrebi tocmai acum?,Ce vroiai sa-ti zic?,Chiar nu vezi ca nu-ti mai pasa? .. Si i-am zis bomba care l-a suparat: Inainte dadeai un telefon,te rugai de maicamea sa ma lase dar acum: asta e. Si el: eaaaaaaaa acum faci d-astea. Gen: hai lasa-ma,nu-mi presa intelectul ca fac riduri! Bai varule..daca ma crezi si sigur nu citesti asta..dar ca un fapt divers: Am plans! Pur si simplu m-a apucat bocitul cu tot felul de amintiri si vorbe in cap,m-a luat valu. Nu credeam ca si tu ma vei parasi,ca te vei schimba asa brusc,ca-mi vei arata acea fata. Mama avea dreptate .. I-am si spus: Cum se face ca tu mereu prevezi unele lucruri? Si ea scurt: Poate varsta… Mama,tu zici ca nu prea te-ai plimbat prin lume,ca nu ti-ai trait din plin viata,dar oamenii mama..nimeni nu-i stie ca tine. Ti-a placut sa privesti oamenii,sa-i cunosti asa din gesturi,vorbe,nu neaparat povesti sau fapte. Si uite cum am dat-o din discutia mea despre varmiu in discutie despre facebook. Chiar nu mai am sfatuitori buni,doar mama care-mi e neconditionat,prietena mea cea mai buna m-a cam parasit,prietenul meu nu mai exista dar nu prea e bun sfatuitor doar ca prieten si mai e un tip care  parca ma innebuneste.Ba zice ca da,imi place sa vorbesc cu tine,esti ceea ce caut.Ba zice ca nu-mi pasa mie,ca el se limiteaza doar la mess. Aberatii!

2 gânduri despre “Dezvaluiri

Lasă un răspuns

