Poate…

Poate  iubirea e chiar cel mai dificil sentiment. Poate mai am momente in care imi doresc sa fiu de gheata si sa spun : NU! Poate am momente in care simt nevoia sa fiu inconjurata de oameni,carora le pasa de mine. Poate vreau sa fiu singura uneori. Poate ca nu toti oamenii ma inteleg. Poate nu toti ma accepta. Poate unii si-ar dori sa fiu altfel. Poate pentru unii nu insemn nimic. Poate unii chiar ma iubesc. Poate chiar ar mai trebui sa mai las de la mine. Poate ar trebui sa incerc sa fiu mai puternica. Poate nu mai plang mereu dupa oricine. Poate o sa fiu mai directa. Poate o sa uit cum sunt de fapt. Poate vreau oameni care sa inteleaga oamenii. Poate vreau sa fiu rea. Poate vreau sa fiu altfel. Poate imi place sa ma mai intorc in trecut. Poate nu ma gandesc la viitor in fiecare zi. Poate imi place sa traiesc in prezent si trecut. Poate cateodata vorbesc fara sa gandesc. Poate cateodata am ganduri nebune,de adolescenta. Poate nu toti imi inteleg caracterul. Poate nu toti suntem chiar la fel. Poate fiecare ar vrea sa fie altfel,dar ceva il opreste. Poate imi voi gasi perechea. Poate voi mai colinda cateva suflete pana o voi gasi. Poate chiar am gasit-o. Poate e doar iluzia dragostei. Poate n-o sa incetez niciodata sa fiu geloasa. Poate o sa reusesc sa nu mai distrug situatiile cu aberatii. Poate mai am multe de spus,dar inchei articolul aici,poate maine voi lua o nota aiurea,ca nu mi-am scris nici pana la ora asta.

Un gând despre “Poate…

Lasă un răspuns

