3 iulie

Astazi a murit Verdeata. Habar n-am cand,sau de ce. Mama l-a gasit stand jos si fara sa scoata niciun sunet sau sa respire. Am plans mult,mereu am suferit la moartea papagailor mei. Azi am fost sa caut alt partener pentru Deea,dar nu mi-a placut niciunu in mod deosebit. In sfarsit se intampla ceva spectaculos in vara mea si uite ce dureros e. L-am iubit foarte mult,cred ca mai mult decat pe Deea. Era mai jucaus si mai iubitor ca ea. Avea un mic defect la ochi care l-am observat cand l-am adus acasa,acum 2 ani,dar nu l-am dat inapoi sau sa-l schimb. Pur si simplu era special cu ochisorul lui asa si nu era deloc urat. L-am ingropat tot langa fostii papagaluti: in fata blocului,sub un molid/brad. Sa-i iau alt partener sau sa o las singura pana inceteaza si ea din viata..si sa termin cu suferinta asta la pierderea animalelor de casa?! cred ca o sa iau altu.

Verdeata 5 mai 2010-3 iulie 2012

Lasă un răspuns

