frumusete?

Ce-i cu atata fond de ten,tus negru,rimel pana pica geana si ruj ROSU?! e vara fetelor…in primu rand e cald,in al doilea rand oricine va poate uda(uda!) si in al treilea rand..pentru ce? sa pari mai matură pentru cateva ore,care te vor costa pe viitor…si fizic,moral..Nici nu-mi mai recunosc amicele pe strada cateodata,la ce strident sunt machiate.Chiar si baietii,n-as fii crezut: nu apreciaza machiajul.Chiar daca se dau in vant dupa fete cat mai conturate si fara vreaun punct/cos,sunt constienti ca nu sunt frumoase intradevar.Ma bucur ca am renuntat la obiceiul prostesc,de-a-mi face diferite codite la ochi.Ma bucur ca am gasit oameni care apreciaza naturaletea,chiar in grupul meu.Chiar imi aduc aminte de o faza.E o tipa de vreo 15 ani care am intalnit-o intr-o zi pe langa gara si era cam asa: avea platforme(topaia printre sinele de tren cu ele),fusta scurta,mulata,neagra,lucioasa,decolteu cat neamu’ lu’ Craciun si un machiaj..maaaa dar ce machiaj..Noi: tu esti Georgiano?

Trecem de aia si incep ‘tipii smecheri’ sa comenteze: Ba,asta se duce pe centura nu in alta parte!

Nu inteleg de ce am mai scris chestia asta…fetele astea nu se vor demachia pentru ca am scris eu o frustrare,drama din atata lucru..pe care pe mine nu ma afecteaza deloc,pentru ca nu ma machiez. Doar…imi colorez unghiile.Este un hobby care nu cred ca o sa-l las,cel putin cativa ani.

Cam asa am eu unghiile acum…proaspeteee de 24 de ore facute.Hm..nu-mi mai merge programu de la telefon..

Pun doar imaginea care m-a inspirat:

Lasă un răspuns

