Litoral…VIN!

Plec plec plec pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeec!

Vin vin vin viiiiin viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin da, da vin!

Dupa vara asta tensionata,caniculara si obositoare, in sensul bun al cuvantului, tot ce-mi trebuia este o vizita la mare. Si iata-ma in aproximativ 4 ore plec si in aproximativ 8 ore sunt in paradis. Mare, soare, nisip, scoici, briza. ATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !

Am o lista intreaga si un timp foarte scurt. Cand ma gandesc ca asta e DOAMNE AJUTA ultima plecare cu parintii la mare. Topai!

De abia astept sa fiu pe plaja, sa visez cu ochii deschisi ca:

Imi va fi dor de vooooooooooooooi, pretenasii mei de sufletel. Vara asta v-am cunoscut pe toti, pe unii mai bine, pe altii pentru prima data si chiar m-am intrecut pe mine. Vara nebuna-bifat! si continua.

Lasă un răspuns

