Matematica de toate zilele

Scriu din nou despre un esec al meu in domeniul matematicii. Cica trebuie sa fac exercitii si sa invat teoreme ca sa pot sa rezolv exercitii. Ei bine, toate astea sunt degeaba la mine. Matematica nu s-a imprietenit niciodata cu mine. Nu m-a bagat in seama, nu m-a salutat, nu mi-a aruncat nicio privire. Ma ignora total si chiar nu vrea sa ne intelegem. Ea si profa mea de matematica nu inteleg ca aflarea x-ului sau logaritmii nu sunt pentru toata lumea. Dragelor, exista detectiv! Si cand ma gandesc ca peste aproximativ 1 an o sa incep mai multe ore de pregatire la matematica, cu alt profesor tampit. Alt om care preda si vorbeste in termenii lui, care nu va putea sa-mi limpezeasca mie creierii.  Plus de asta, ma vait eu acum cu materia de clasa a 10 a. Dar din ce am auzit, aia de a 11 a e blestemata. Deeeeeci…Apoi vine si bacu ala mult asteptat de toate generatiile, in frunte sunt eu cu m2 meu iubit care nu stiu in ce prapastie ma va adanci si ala. Fie ce-o fii fratilor!

Lasă un răspuns

