Placebo

Atat. Pentru zilele astea a fost tot ce-am avut nevoie. PLACEBO!

Placebo- A song to say goodbye  8:18 MULT PREA TARE, am cantat-o si la gh3. Am devenit dependenta de ea acum.

Placebo- Running up that hill  4:58

Perfect. Nu-mi mai trebuie nimic. Ma regasesc in versuri. Mi-am facut curatenie in telefon, melodiile au suferit cel mai mult. Multe imi trezeau amintiri, fug de ele si le sterg. Am visat lucruri bune. Vaci, boi, protectie. Dupa cartile despre vise, mi se prevede o perioada frumoasa, liniste sufleteasca, buna de afaceri si fara griji. Nu-mi pot imagina asta, desi as vrea din tot sufletul..

Nu-mi mai simt fata, am fost la dentist. Sunt sub anestezie, vreau sa treaca mai repede zilele astea. Sa deschida mall-ul, sa am unde sa ma plimb cand e frig, sa merg la cinema sa vad ultima parte din twilight, sa trec cu fericire peste toate sarbatorile care urmeaza, sa-mi revin sufleteste si trupeste, am slabit teribil. La dinti vreau: sa mananc ca lumea cu aparatu dentar, sa nu-mi mai pice brecheteii, s-o rezolv cu operatia, sa-mi scot aparatu si sa zambesc non-stop. Sa-mi revin total, nu doar partial. Mi-am dat seama, gata, de la despartiera asta am meditat teribil, mi-am dat seama cum a stat toata treaba. Vreau sa uit tot, te rog creiere sau cine se ocupa cu probleme astea! Inima, nu mai bate tare cand creierul gandeste! M-am saturat de acelasi gand si sentiment cand ma trezesc, aceleasi melodii, aceleasi versuri, aceleasi imagini. Nu se mai poate, gata ! Desi cred ca melodiile astea ma deprima. Dar nu pot sa renunt la voi, sunteti pansamentul meu. Poate gasesc si un pansament adevarat, ca-mi sangereaza gura teribil. Gata cu melancoliile!!! Depasesc usor totul… Ziceam ca o sa scriu cu sentiment, dar acum nu mai am pentru cine. Ironic tare.

Lasă un răspuns

