Tattoo

S-a spart gheata! La jumatatea clasei a 10 a, prima persoana tatuata. Urmeaza multi, dar ea a fost prima. Un tatuaj destul de mare pentru prima data care nu-mi place deloc. E intr-o parte a abdomenului, e foarte mare si sunt niste trandafiri sau niste flori de genu. Nu e prea reusit si chiar mi se pare de prost gust. Se vede si nasol si o doare groaznic, zicea. Am imbolnavit-o pe mama cu tatuajele. De cand i-am zis ca o sa ies cu un tatuat, ceva bun s-a intamplat: a zis ca ma lasa sa-mi fac tatuaj, dar sa-i placa si ei, nu oriceee oricee. Mie mi-ar place un tatuaj care sa ma reprezinte, care zice ceva despre mine. Nu niste flori pe mine, nu sunt ierbar. A cam dat gres fata, au fost multe pareri si amuzamente, tot felu de frustrari, in fine. Daca ei ii place, foarte bine! Dar o doare teribil, nu poti sa o atingi, o ustura. E o rana pana la urma, o arsura. In fiecare pauza si-a dat cu crema. Ei i se vede numai cand e la mare, pana la urma. Dar vesnica intrebare: daca nu-i mai place? In general, dupa spusele ‘expertilor’ cine incepe cu un tatuaj, incepe sa-si faca din ce in ce mai multe. Desigur, exista si exceptii. Nu mi-ar place un tatuaj mare. Vreau ceva micut, pe glezna, incheietura, dupa ureche, pe ceafa si coapse si daca se poate si cu aer de 3D, nujt cum i se zice(poza de mai jos explica). Desi poate candva o sa le descriu asa: tatuajele astea sunt doar niste manifestari din adolescenta. Sa nu mai zic de pierce, in buric imi place. Who’s next? Singura mea incercare de tatuaj, a fost la incheieturile mainilor. Vorba vine tatuaj, desene facute cu pixu. Si a mai fost unu, eternul infinit facut la un deget, deja prea comun.

3 gânduri despre “Tattoo

  1. Nu neaparat iti faci tatuaje la adolescenta..
    Si faza cu pierce-u.. hmmm .. tot ma bate un gand sa-mi bortelesc limba :)) 😀 ..
    Am iesit si eu cu-n tatuat.. si eram gen „O.o wooow ” dar dupa ma enervau ca erau prea multe si unele nasoale.. facute de el :))
    Si .. sunt dureroase locurile in care vrei tu sa-ti faci..
    si faza cu colega ta.. flori ? serios ? e asa comun..
    eu mi-as face un craniu alb negru cu un trandafir de un rosu aprins ce-l inconjoara..
    dar nu am curaj . .
    imi plac , dar sa le vad la altii 😀
    so , succes in caz ca vrei sa-ti faci si astept poze 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

