Te urasc

Persoana care mi-a zis ca e frumos sa ajungi de la sentimentul de dragoste la sentimentul de ura, a avut oarecum dreptate. Nu e frumos, e oribil, dar se ajunge. Urasc ca am ajuns sa gandesc asa despre tine. Te urasc pe tine mai mult decat urasc situatia sau starea in care m-ai adus. Pentru ca tu esti inconstientu si visatoru, in toata povestea asta. Urasc ca am crezut in promisiuni si juraminte. Urasc ca devenisei cel mai bun prieten al meu. Urasc faptul ca ti-am spus toate secretele mele si tot ce era de spus despre mine. Te urasc atat, atat de mult. In seara asta m-ai enervat teribil. Urasc zilele in care am fost fericita cu tine. La inceput le pretuiam si le consideram amintiti frumoase. Acum le vad doar alb-negru si ale naibi de urate. Urasc post-ul asta. Ma dispera faptul ca te-am iubit si tu ti-ai batut joc. Ma urasc pe mine ca am fost naiva si ti-am permis multe. Urasc felul in care ai ajuns. Oare asta esti intr-adevar tu? Ma indragostisem de un nimeni, atunci. Sunt o fata ranita care-si scrie frustrarea intr-un post pe blogul ei personal. Splendid! Urmand sa reciteasca intreaga criza si sa constate ca totu e o prostie si ca n-are rost sa spun ce urasc, dar continui nervoasa. Te urasc pe tine, total. Nu mai vreau sa te vad, aud, simt, gandesc, visez, ating sau macar ceva legat de tine! Nu mai vreau. Uit totul si o iau de la capat. Asa cum ai facut si tu, mult prea usor, mult prea devreme, mult prea prost. Atitudine josnica. Esti un baiat ca toti baietii, nu mai esti special. Esti un banal. Zambetul care mi-l creiai cand te vedeam sau auzeam sau pur si simplu cand ma gandeam la NOI, la ce am fost NOI, nu mai exista. Sunt 2 sprancene incruntate si un muscat de buza, drastic. Niste copii indragostit. Chiar daca esti mai mare, nu te scot din cuvantul ‘copil’. Ai reactionat copilareste, te-a dus anturaju. Te-au dus paranaramele, sexu a fost prea tentant pentru tine. Langa un copil ca mine nu erai satisfacut decat sentimental. Prea putin, nu? O sa plangi dupa o fata sincera si care sa te iubeasca sincer, cum am facut-o eu. Chiar daca sunt o ‘copila’ am dat dovada de mult mai multa maturitate ca tine. Ai fost si inca esti un mare imatur. Chiar daca vai Doamne, te-a schimbat facultatea, pam pam in 2 luni. Esti doar un baiat luat de val, care va pica. Si cand va pica se va gandi la proasta aia care a plans dupa el atat, care spera si se mintea: ne vom impaca, nu ma va lasa asa. Pe dracu! M-ai lasat sa pic in cea mai mare prapastie si nici nu ti-a pasat. Indiferent si prost. Asta esti tu. N-am crezut niciodata ca o sa vorbesc asa despre tine. Aveam planuri, vise, aspiratii, copii de hranit. A murit tot. A ramas doar sufletul meu cu goluri. Dar se vor repara si ma voi schimba radical. Mai ales cu tine, daca o sa ai vreodata ghinionu sa mai intri in vorba cu mine sau sa ma privesti. Pentru mine nu mai esti nimic. Nici macar o amintire frumoasa. Imi spuneam la inceput: raman cu amintirile… Multam pentru ele! Nu mai vreau nimic de la tine, m-ai convis.. Le uit, cum m-am obisnuit sa uit tot ce nu-mi place. M-am imbolnavit de durere, din cauza.. cui? A ta? Credeam ca meriti lacrimile mele. Tot eu sunt disperata? Stai asa.Vedem noi care se intoarce sa priveasca spatele celuilalt cand trecem unul pe langa altul. Si poate nu mai trecem deloc. Poate nu mai dam niciodata moaca, unu cu altu. Poate asa e mai bine. Nu vreau sa omor un om, atat de tanara. N-as avea mustrari, pentru ca meriti si inca cum. Dar, imi vor lua aia libertatea si doar asta mi-a mai ramas si mie din ‘ceva’-ul asta. Daca cumva mai ai tupeul sa-mi citesti blog-ul, sper ca post-ul asta a fost o ‘palmuta’ pentru ce urmeaza. Ar mai fii multe de zis. Am trecut prin multe, in lunile astea. Dar ce a fost, a fost frumos doar la momentul acela. Acum le privesc cu neincredere, poate n-au fost sincere nici ele. Si sigur n-au fost, pentru ca au venit de la tine, un fals. Adios.

4 gânduri despre “Te urasc

    • Habar nu am. M-a lasat sa gandesc eu vreaun motiv pentru ca el nu mi l-a zis. Nu ne mai vazusem de o saptamana, ca nu e la facultate in orasul asta. E la Brasov. Si mi-a zis ca nu mai suporta doru, trebuie sa ne vedem peste 2 saptamani. In total 3 si el a cedat din prima. Am avut o pasa proasta si ii vorbeam urat, nu stiu daca eu sunt de vina. Nu prea mai conteaza.

      Apreciază

Lasă un răspuns

