Gene lungi, vanatai, piele fina, parfum, dinti

Alerg prin casa, ma tin de pereti si ma dau pe gresie. Nu mai am rabdare sa se deschida patinuarul. Am chef sa ma simt din nou ca un copil, fara griji. Nu mai gandesc la ziua de maine, de ieri, gandesc doar ce fac acum. De fapt, nici asta nu mai gandesc. Nu mai gandesc nimic. Iau parfumul in mana si incep sa arunc puf-uri prin camera, prin toate partile. Apoi trec prin puf-ul acela si inspir. Infinite moment. Iubesc parfumul asta. Ascult muzica si miros parfum, stau in pat si beau ceai. Ce poate fi mai perfect? Un tumblr reusit si ganduri la o viata fericita. Ma ridic si ma duc la oglinda. Iau creionul in mana si incep sa dansez, poate si cant. Ma manifest si ma simt bine. Mi-am zis ca n-o sa mai beau, cant sau iubesc. Fredonez ceva si imi duc mana prin par. Am dat-o pe ceva mai rock, ma simt libera. As pleca afara, dar prea e intuneric si mi-e frica. Momentan, camera asta trebuie sa ma suporte, n-are incontro. Ma imbat in parfumul asta, nu mai trebuie sa beau. Muscat de buze, din nou ganduri si apoi mmmmmmmm tarta cu visine. Imi doresc ca starea mea de bine sa nu se termine niciodata.

Si o melodie care sa mearga asa…:X

Lasă un răspuns

