zilele libere

Sa fie Sf. Andrei si sa incepi sa primesti mesaje, inca de la 12 noaptea. Sa stau pana la 3  jumate de vorba cu un tip care l-am cunoscut la 12 jumate pe facebook. Sa ma trezesc jumate moarta, jumate vie si sa merg cu Beea prin centru. Sa stam sa aberam si sa istorisim despre prieteniile, relatiile noastre cu persoane care ne-au marcat atat de tare viata… Sa ne intalnim dupa 2 ani, cu fosta profa de geogra care parca nu s-a schimbat deloc, fata de noi. Sa mergem la Doroftei si sa mancam spaghete, respectiv salata de fructe. Sa mergem pana-n nord pe jos, pentru un leagan izolat. Sa stam 5 minute, apoi sa ne intoarcem acasa, in cealalta parte a orasului . Sa fie aglomeratie in autobuz de abia mai puteai respira. Sa ajung acasa si sa stau pe tumblr. Sa ies afara pe la 7 si sa o urmaresc pe Gabriela cum zbiara din ciocanu din ‘Oraselu copiilor’. Cred ca eu am fost mai entuziasmata ca toti copiii. Iubesc parculetele de distractii. Sa stai iar de vorba cu grecu, Andrei, pana la 2 jumate si Beea, care trebuia sa se trezeasca la 7 sa plece la Brasov.

Sa merg sa caut cizme si sa nu gasesc nimic, in schimb sa-mi iau ceas. Sa ajung acasa pe la 4 si sa vreau deja sa ies iar. Ies din nou pe la 7. Urmarim artificiile suuuuper, super de anu’ asta, mai ceva ca de revelion au fost. Ajungem iar in parculet, ne dam de 2 ori in masinute. Nebunie mare. Gabriela si-a spart buza, eu m-am lovit la unghie. Bataie pe masinute si tipu dragut caruia i-am uitat numele. Ii zic doar: blondu. E blond, are ochii albastrii, mici si o privire de baiat irezistibil. Zambea si voiam sa ne busim cu masinutele. El sa prinda masinuta, si noi sa-i facem cu mana cand trece pe langa noi. Sa-l cautam cu privirea, si el cu inca un tip care pe ala nu-l stiu deloc, sa-si termine cele 2 curse. Noi sa injuram 2 copii, pentru ca si-au luat 10 ture si nu se mai dau jos din masinuta pe care o vroiam noi. Sa prindem in sfarsit masinuta si sa ne ciocnim cu ei, eu strambandu-ma si certandu-ma cu unu din ei. Am plecat de acolo si am cautat apa. Gasisem o taraba, 4 lei apa plata la jumatate. ‘Sa muriti voi?’ Si plecam. Gabrielei inca-i mai sangera buza. Ajungem la Mc, aglomeratie, bataie si acolo. N-am mai stat, poate-mi spargeam si eu ceva, deja ma vaitam de unghie. Ajungem la un magazin non-stop, care-l stiam din vara. Foarte ciudate vanzatoarele de acolo. Cand am fost in vara sa iau o sticla de apa de acolo si ma plimbam cu ea prin magazin cautand coada, o femeie ingamfata cica: hei fata n-o mai si platesti? Ma face pe mine o sticla de apa. Trecem peste. Ieri, aceeasi poveste. O intreb pe una cat costa. Ea, nici nu se uita la mine si zice in sictir: du-te la colega mea…  Am luat ca nebunele o sticla de 2 l si jumatatea a ajuns la cos. Cine o mai cara pana acasa? A carat-o Gabriela jumatate de drum, apoi cand de abia ne mai miscam la cata apa bausem, am abandonat-o. Ne intalnim cu blondu si prietenu lui in autobuz si bufnim in ras. Coboara cu o statie inaintea noastra, vroiam sa coboram dupa ei, dar mi-am zis: Gata cu prostiile astea, daca e sa fie, o sa fie oricum. Si am coborat la statia mea. Ramasesem singure in autobuz.Aolica..si trece si ziua de sambata. Alt amanunt , aberatii pana la 4 dimineata cu Andrei(grecu’) pe mess(LOOOOOOOOL).

Sa visezi ce s-ar putea intampla luni. Sa te trezesti la 12 si sa nu stii pe ce planeta esti. Sa afli ca e duminica si ca n-ai niciun plan pentru ziua de azi. Sa-ti scrii si sa vrei sa incepi niste desene pentru romana despre piramide. Sa te doara oasele, crezand din ce in ce mai mult ca esti legata cu vremea. Sa nu fie nimeni interesant. Sa te ciupeasca G. inapoi pe facebook si tu sa zici: Nu…nu mai inseamna nimic. Si chiar sa simti asta. Sa-ti umpli pc-ul de mesaje pozitive si sa ai un moment de liniste dupa atata timp.

Lasă un răspuns

