Schimbarea

Schimbarea a inceput cu mine si si-a pus amprenta si pe blogul meu. Dupa cum stiati, blogul arata total altfel. Dar azi s-a produs o schimbare totala. Era cu negru, nu trebuia sa miscati din rotita ca sa vedeti postarile si mai avea si postari triste, in mare parte. Acum e in spiritul sarbatorilor♥… N-am mai scris de cam multicele zile. N-am avut ce sa spun. Nici acum n-am ce sa spun. M-am obisnuit sa gandesc si sa meditez, dezobisnuindu-ma in astea 6 zile, sa scriu ce-mi vine prin cap, aici. In viata mea se produc tot felul de chestii… Iar trec intr-o perioada de schimbare si maturizare. Simt asta… si nu vreau sa se opreasca. Mi-am blocat amintirile, sperantele si am inceput sa traiesc din nou. Noiembrie a fost o luna urata rau… cea mai urata din an. Sunt fericita ca e decembrie si ca n-a inceput atat de naspa ca noiembrie. Decembrie…ultima luna din an. Nu vreau sa folosesc clisee, dar chiar e cea mai frumoasa perioada din an. Am devenit o sensibiloasa care se inmoaie cand oameni tristi, copii bolnavi sau batranei amarati. Inainte ma gandeam doar la cat de frumosa e perioada asta si cate cadouri voi primi. Acum, ce-o fi cu mine, ca as fi in stare sa-mi dau toate hainele si mancarea persoanelor neajutorate? Chiar cand ma intorceam de la scoala, prin frig, prin vant si picaturi marunte de ploaie, ma intrebam: cum supravietuiesc oamenii strazii pe frigul asta? Ma gandeam ce haine am eu mai groase de dat. Macar nu mai sunt egoista, cum observ ca eram si parca vor fii mai frumoase sarbatorile anul asta..

tumblr_mepjc0sBOy1rakc6zo1_500

Lasă un răspuns

