No idea

Pe bune? Toti de pe facebook sufera de nebagare in seama? Chiar ma oripileaza total. E o intreaga nebunie cand intrii acolo. Zici ca-i pasa cuiva de ce scrii tu. Toti se gasesc sa scrie. Oameni atat de frustrati…din toate privintele. Scriu unii despre cat de frumos ninge si nu stiu ce. Se gasesc altii sa-i comenteze pe aia, ca de ce zic ca ninge, ca au si ei ferestre. Eu nu inteleg. Daca nu le convine, sa iasa. Imi displac total astia care se baga in seama in asa hal, nemultumii astia care se cred stapanii planetei…si aia care scriu un mesaj natiunii, s-o lase mai moale cu ninsoarea, primesc cele mai multe like-uri, de la diferite fete. Fetele alea, care tanjesc dupa o cearta si putin spectacol pe facebook. Ele sunt de acord cu decizia frustratului aluia, dar de fapt ele sunt ca fetele alea care le comenteaza el. Zicea unu odata, despre cunoscutul bot al fetelor in poze. Bineinteles, fetele alea dadeau like si tot ele isi faceau poze d-alea. Cata prostie sa induri? Chiar credeti ca-i pasa cuiva de adevarata intrebuintare a facebook-ului? Eu personal, nici nu-i mai gasesc o intrebuintare. Mess-ul e forta pentru mine. Am doar grupul cu clasa si trebuie sa tin facebook-ul pentru ce mai scrie diriga la grup. Toata lumea se smechereste. Diriga, obsedata de facebook mai nou. Ne zice noua in clasa : Lasa ca nu va mai predau acum, va dau niste fise pe facebook sa le copiati voi. Cat mai e nebunia asta cu facebook-ul? Mi s-a acrit de el total. Oameni, impresii, arfe. Asta e facebook. Spala creierul oamenilor si au aparut o groaza de cazuri in care mamele au uitat de copii si au ales facebook-ul. Este atat de usor sa innebunesti de la tehnologia asta… Tin minte ca era  naspa cand mi-am facut eu facebook. Nu prea era asa nebunie. Era chiar plictisitor. Apoi dintr-o data au inceput sa apara poze tari si chiar ma abonasem la niste pagini sa primesc notificari. Placerea a tinut cateva saptamani. Au inceput dupa sa apara cele spuse la inceput. Frustrarile si vedetele facebook-ului. Diferiti oameni care platesc fotografi sa le faca poze pentru facebook. Le editeaza in photoshop si primesc 59q28424 de like-uri, umflanduli-se orgoliul. Cred ca s-a vazut neinspiratia mea. Scriu un post despre facebook. Cat de penibila sa fiu? Mi s-a dus inspiatia cu totu’. De abia astept sa-mi cumpar cartea lui Tudor Chirila. Presimt ca o sa fie inspiratia de care am nevoie sa-mi revin. Sunt debusolata. Afara ninge intr-un final si am o stare de somnolenta continua. Am nevoie neaparat de o vacanta. Scoala asta ma seaca. Este atat de neinteresanta si parca sta timpul pe loc cand sunt in clasa. Clisee de genu’…

tumblr_me7h1kVl7z1r8lw25o1_500

3 gânduri despre “No idea

Lasă un răspuns

