Hih

Ca sa mai fac pe cineva de ras, o sa povestesc aici. Obisnuiam sa urmaresc vloguri, in perioada lor de glorie maxima. Mai exact, vara trecuta pana-n vara de anul asta. Erau multi vloggeri si chiar erau super. Evident, aceasta ‘breasla’ s-a spart la un moment dat si aproape nimeni nu mai incarca ceva calumea. Mi-au mai ramas abonarile la canalele lor de pe youtube. Ca sa subliniez cat de penibili sunt unii o sa spun exact cum am vazut si eu. Imi apare acolo cand deschid pagina, ce au mai facut abonatii mei pe youtube. Un vlogger sau fost vlogger, nici nu-mi mai pasa dupa ce a zis ce a zis, da un comm la celebrul clip Gangnam Style. Comm-ul era cam asa:

X(nu vreau sa-l fac in asa hal de ras, sa-i spun si numele) a comentat Acum 13 (de) minute
I’ve got a small dick , Haha no one will see this

Deci, oameni buni, uitati ce face prea mult timp liber pentru copii, mi se pare ca e clasa a 7 a. Super amuzanta faza. El stia ca oamenii comenteaza acolo pe banda rulanta si se fac zeci de pagini in cateva minute, de comentarii, deci aproape imposibil sa-i vada stupizenia. Dar probabil a uitat ca noua, abonatilor, ne apareau comentariile lui. Oricum, niciodata sa nu spui niciodata.

tumblr_m3tgbvcmA21qaqto1o1_100

2 gânduri despre “Hih

Lasă un răspuns

