Such a good day

Trec printr-o frumoasa atat de frumoasa perioada. Doamne, multumesc. Am prietenii langa mine si poate si un prieten mai mult de atat. Ma simt bine. Pur si simplu o duc bine. Ascult VAMA. Mi-am luat cartea lui Tudor Chirila. E geniala! Regret doar ca n-am avut timp sa citesc azi din ea. Eu sunt de vina, nu mi-am facut timp! Dupa cum vedeti, am supravietuit si ‘sfarsitului lumii’. E foarte penibil, tamtamul care s-a facut. Nu vreau sa dezvolt nimic din asta. Scriu despre starea mea de bine. O stare daia, ca daca ai muri acum nu ti-ar pasa. Mori fericit. Azi am vazut 2 filme, sa zic. Am fost la cinema cu Andrei si spre norocul meu… The hobbit, un film naspa, cel putin pentru mine. Nu-mi plac filmele de genu exagerat de mult. Ma lua somnu din primele 30 de minute si ca printr-un miracol, a picat curentul…. s-a intrerupt filmul si am stat vreo 20 de minute fara ceva pe ecran, in sala. Apoi s-a gandit cineva sa ne anunte ca nu se stie cand revine si ca ne dau inca un bilet gratuit la orice film, timp de un an. Prea mult un an frate! Mergem la urmatoru. Skyfall. Un film bun, cu toate ca nu prea am vazut mult din el. Imi place perioada asta. Mi-a placut ziua de azi. A fost palpitanta si plina de zambete. Eu zambesc, acum cer si oamenilor sa zambeasca. Eu care nu prea zambeam, asta iti cer tie Andrei, sa zambesti mai nene mai mult! Cu siguranta vei citi asta, ca doar prietenii imi urmaresc zilnic blogu, cel putin asa-mi dau ei de inteles… Heei Beea..Poate iesim si noi maine, o sa te sun dimineata. Cum am deviat…Ma bucur ca e vacanta. Ma bucur ca ninge si nu e exagerat de frig. Ma bucur ca parca toti oamenii sunt mai fericiti. Ma bucur de mine…ca pot sa ma fac si singura fericita. Andrei, nu-i niciun apropo negativ. Gabriela si-a luat cartitucaaaa! E un ghemotoc mic, mic si pufos, cu niste ochisori lucitori negrii. Maine o sa te vizitez puiutule. Chiar am gasit zilele trecute la librarie ‘Jurnalul unui hamster’. Stupida carte. Ziua 26 ‘M-am cam ingrasat. Rotita se misca mai greu’ si o poza sugestiva in dreapta. E atat de stupida incat ma gandesc sa o cumpar. Deviem..deviem de la subiect.

Un gând despre “Such a good day

Lasă un răspuns

