I

De mult vroiam sa scriu despre asta…si ma gandeam ca rost are sa scriu despre asta…dar totusi scriu despre asta…

Despre cat de ciudata e senzatia aia cand persoana care a stat zeci de ani langa tine, devine un simplu trecator. Sa treceti unul pe langa altul si sa va aruncati doar o privire. Sa fie doar o uimire pe chip cand va intalniti intamplator. Sa va uitati confuz si sa va navaleasca prin minte acele amintiri. Amintirile alea cand erati cele mai bune prietene si nu va gandeati ca o cearta o sa schimbe in vreun fel asta. Au intervenit schimbarile si poate aspiram la lucruri diferite. Nu ne-am mai vorbit de 1 an jumate si nici nu cred o sa o facem prea curand. Poate niciodata. Desi am progresat eu, cel putin, ii salut parintii. Chiar daca stiu ca maica-sa i-a bagat in cap ca nu sunt genul ei de prietena. Mereu mi s-a parut nasol s-o lasi pe maica-ta sa-ti aleaga prietenii. Din moment ce tu te intelegi cu ei, care-i problema ei? dar asta e alt subiect despre femeile iesite la pensie si care n-au ce face, intervenind in vietile diferitor oameni. Cred ca mi-e dor de amintirile de cand eram mici, nu de cand ne-am marit. Atunci au inceput sa apara prostiile, minciunile, barfele si invidiile. Cand m-am intalnit cu ea acum cateva zile, imi parea atat de diferita. Fizionomia o regaseam in desenele mele despre cum o sa aratam noi cand o sa imbatranim…Si doar ne-am privit, pierdute si grabite. Dar n-am simtit prea multe, nu m-au rascolit prea tare. Vorbeam cu el la telefon si in acelasi timp in alta parte a creierul se derulau tot felul de scene, trecute de mult. Una peste alta, ai fost o prietena buna, la vremea ta. Si nu…nu-mi lipsesti! Datorita tie am luat-o pe drumul asta, pentru ca respingerea ta m-a impins spre alti oameni. Ar trebui sa-ti multumesc, dar n-ai sa vezi asta de la mine.

tumblr_mffw696ucJ1rhmxy6o1_500

4 gânduri despre “I

  1. Faza cu maicasa..
    Oh daca ai stii cate persoane de genul sunt asa..
    mi-ai amintit sa scriu despre ceva :)) mersi 😀
    .. imi pare rau pe de o parte pentru pierderea ta , te inteleg..
    dar totusi te-a ajutat >:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

