Muriti voi

Stiti…am momente in care imi pasa de ceilalti. Chiar imi pasa! Ii vreau ca prieteni, vreau sa-i ascult, vreau sa fiu draguta cu ei. Si apoi revin cu picioarele pe pamant si ma uit putin in jur. Ei nu sunt pentru mine. Ma uit si la clasa mea, revin la ei. 80% se cred oameni cool care se plimba prin cluburi si dau check-in pe facebook. Ma gandesc mereu la asta: eu nu sunt ca ei. Nu pot fii ca ei. De aceea, nu-i pot stii mai mult decat ‘colegi’ de clasa, prin obligatie asta. I-am luat pe ei ca exemplu pentru ca din pacate nu mi-am putut alege colegii de clasa. In afara scolii sunt intr-adevar prietenii..putini si aia. Dar nu prea conteaza numarul lor. N-am mai primit de mult o ‘palma’. Stiti cum sunt fetele, cel putin eu. Orgolioase, ele vor sa ia deciziile, independente, sclifosite, ne punem chestii d-alea cu prietene pentru totdeauna, surori, ne pupam. Dar azi am constatat, la familie, acolo pe facebook (site-ul care imi provoaca cei mai mari nervi). Ca o tipa din clasa mea, m-a scos de la familie. Nu-i mai sunt sora! Tragic. Stiam ca nu ne mai intelegem. Stiam ca de la inceputul anului asta nu ne mai suportam. Stiam ca s-a facut plina de sictir de cand a suferit o deceptie in dragoste si urmareste dr.House, dar nu voiam ca ea sa fie aia care ma scoate. Voiam ca eu s-o scot! Ea sa scrie undeva despre cat de deranjata e de decizia mea si eu sa fiu aia care sade bland cu ceiutul la pc. Dar nu ma frate, m-a scos ea. Ei bine asta e. Nici eu n-o mai consideram ‘sora’ cel putin apropiata p-acolo prin sufletel. Imi pare rau c-am amanat, amanat, amanat sa scot persoanele fantomatice de acolo.

tumblr_m1aok6jY1U1r5nxlvo1_500

9 gânduri despre “Muriti voi

Lasă un răspuns

