Noi inceputuri

Ah tu..ultima zi din an. O ultima noapte destul de ciudata. L-am visat pe Fuego. Nu cred ca mi-a placut niciodata sa fac urari, pentru ca n-am facut. Termin anul intr-o relatie…fericita…cu oameni draguti…familia sanatoasa…Nu-mi pot dori mai mult. Chiar a fost un an bun. Nu-i mai tin foarte bine minte inceputul. Revelionul 2012 l-am petrecut cu Beea la mine acasa si mi-a placut. Imi pare rau ca anul asta nu-l mai facem la fel…promit sa ma revansez. Bine, nu suport promisiunile. ‘O sa ma revansez euu!’ Anul asta il petrec cu Andreiut. N-am nicio idee, de abia astept sa vad cum o sa fie. Anul asta m-am schimbat mult. Enorm de mult, nici nu-mi vine sa cred cati oameni am cunoscut si prin cate am trecut… A fost un an plin de lectii.. Cred ca cea mai valoroasa lectie, a fost ca ‘nimic nu e pentru totdeauna’. Chiar nu ma simt in stare sa-mi scriu memoriile de anul asta. A fost un an bun, una peste alta. La multi ani!

tumblr_m5iuz6XRDx1qemq86o1_500

 

2 gânduri despre “Noi inceputuri

Lasă un răspuns

