Oh

Artificii afara. Zgomot si multe sms-uri. Sampanie si pahare lungi. E 00.00, oficial. Iesim si tremuram din toate incheieturile. Ciocniri de pahare, sarut si uite ca a inceput anul. Camera, caldut si multa dragoste prin aer. Dupa ce in final a plecat distinsul cuplu, somn de voie.

Am dormit frumos, doar 15 minute in dimineata asta.

-Trezeste-te!!!

Te cutremur eu brusc, tu nimic.

-E frig, zic.

-Da stiu, da-mi plapuma.

-Haaa. Ia-ma in brate…

Sarutari, imbratisari si brusc parca m-am incalzit. Stau cam 2 minute asa, apoi sar agitata:

-Nu mai dormi. Trezeste-te!

O ora de lenevit, alintat, rostogolit si jucat prin cearceaf. Multe vorbe ‘mi-e somn’, ‘nu vreau sa ma ridic’, ‘mi-e lene’ s-au plimbat prin casa cu noi. Baie, mancare, schimbare si plecare. Frig afara si moleseala. Somn in maxi. Sughit prin parc. Autobuz care nu mai vine. Senzatie de ‘sunt atat de aproape de patutul meu cald’. Patut cald. Vorbit la telefon. Atipit cu telefonul in mana. Vorbe in somn si trezire pe la 5 dupa-masa.

tumblr_maetgcRbNF1r1a96yo1_500

 

 

 

5 gânduri despre “Oh

Lasă un răspuns

