Si vine o zi cand…

Prietenul iti pleaca

Departe, departe…

Si sufletul se duce si el

Intr-o parte, intr-o parte…

Stii…nu vreau sa te pierd si pe tine! Chiar mi-au placut zilele astea. Chiar imi place de noi. Ador atmosfera pe care o degajam cand suntem impreuna. Esti tot ce-mi trebuia. Esti raraitul meu si o sa-mi fie atat de dor de tine! De fatuca ta de copil inocent, de ochisorii tai blegi, de urechiusele tale speciale, de buzele tale mici, de genele tale lungi, de sprancenele tale perfecte, de nasucul tau pe care-l tot puuup, de bratele tale puternice si calde, de barba ta aspra, de gatul tau sensibilos, de mainile tale delicate, de tot ce-i legat de tineeeeee. Si acum cand ascult melodia noastra, imi aduc aminte de ziua in care ne-am cunoscut. Parca o traiesc din nou cand o aud. Aceleasi ganduri, zambete si cuvinte ma mangaie, acele nopti lungi, acele conversatii interminabile, acel aer de inceput de decembrie. Tot n-o sa zic vreo promisiune, chiar daca in momentul de fata sunt sigura ca as putea s-o indeplinesc.

P.S: Te iubesc.

tumblr_m2186tGTPY1rsordso1_1280

4 gânduri despre “Si vine o zi cand…

Lasă un răspuns

