Dragul meu…

Noi ne intelegem din priviri. Mereu mi-a placut sa pot sa ma simt bine si frumoasa, oricat de somnoroasa as fii, langa cineva. Acel cineva ai devenit tu. Nu sunt aranjata. Am o bentita in cap, parul amestecat prin ea si pijamale. O fata plansa si fruntea palida. Mereu mi-au placut oamenii care apreciaza naturaletea. Nu vreau sa spun cat imi plac oamenii care apreciaza si frumosul, asta e pentru alt post.

Stau si vorbesc cu tine..te aud, te privesc..si as da orice sa te si simt. Tabloul nostru e in dreapta mea, el imi da inspiratie. Voiam sa nu scriu nimic, n-am avut starea. Nu-mi place sa impovarez lumea cu ganduri triste, momente dureroase si sentimente de singuratate. Nu mai vreau lucruri triste pe blogul meu! Azi ne-am ciondanit, ne-am atacat si ne-am zis vorbe, a fost dragut. Parca-ti simt bratele…caldura…mirosul..of Doamne.. revin pe Terra.

tumblr_megro0aNlD1qz4d4bo1_500

7 gânduri despre “Dragul meu…

Lasă un răspuns

