Aici este arta!

Ii ascult de vreo 3-4 ani. Evident ca le-as pune toata discografia in post-ul asta. Asta a fost prima piesa, de la ei, care-am ascultat-o:

Vreu fan sau cel putin cunoscator de Steleverzi pe aici?

Sunt singura indragostita iremediabil de arta asta??

Poate pentru mi-a fost aratata de niste oameni speciali pentru mine, la vremea aceea.

Muzica asta cred ca e singurul lucru care-l mai am in comun cu ei. Nu stiu daca e dor sau fericire ca i-am cunoscut, dar am o stare minunata cand le ascult piesele.

Ce reclama mai buna poate sa existe pentru Bucuresti, decat piesa asta?

Nu stiu de ce de fiecare data cand am ascultat Steleverzi, am dat un search si pentru VeritaSaga(adevar si poveste).

Am trecut prin multe momente grele cu melodiile astea…vreau sa le impartasesc si aici.

Stiti cum se spune: VeritaSaga nu se asculta, se simte!

Vreau sa-i ascult si live! Pacat ca sunt prea putin care apreciaza aceasta ‘arta’. ‘Hai amor cu mine iara pe aleile de ieri…’ ah..

6 gânduri despre “Aici este arta!

Lasă un răspuns

