O amintire

Imi amintesc de aniversarea mea de 15 ani. Prietena mea a uitat ca e ziua mea. Era plecata la mare. M-am suparat pe ea, eu inca credeam ca este o zi importanta, nu numai pentru mine si parintii mei. Atunci credeam in prieteni, in oameni. I-am zis doar foarte tare la telefon, peste o saptamana „Ai uitat de ziua mea!!!”. Apoi cand mi-am dat seama cat de jenata era si ea, m-am suparat pe ea. Poate ca e psihologic, dar cand am vazut ca ei de fapt ii pasa si totusi a uitat, m-am simtit cu adevarat deranjata. Cand s-a intors in oras a venit la mine. Nu voiam sa vorbesc cu ea. Nu ii raspundeam la usa. Am fost foarte rea, inca ne amintim de asta si radem. In cele din urma mama m-a convins sa vorbesc cu ea. I-am deschis usa, intr-un final. Ma astepta cu ochii mari si cu un lantisor albastru coral in mana. Mi-a zis din senin „La multi ani!”, m-am strambat indiferenta.Era trista, avea o voce ragusita si eu imi pastram seriozitatea. S-a pus in genunchi, a zis ca a fost prietena rea si s-o iert. M-am inmoiat, am ridicat-o de jos si i-am luat capul in maini spunandu-i: sa nu mai faci asta vreodata.

tumblr_mgb6akU5UF1rxjxago1_500

2 gânduri despre “O amintire

  1. Vârsta a fost de vină ! 😀 La 15 ani încă nu desoperi scuza jenantă şi penibilă care să „te scoată” din încurcătură. „Nu am avut semnal la telefon”, „Făcusem insolaţie”, etc.
    Oricum, absolut adorabile amândouă, şi tu dar şui prietena ta. Felicitări pentru astfel de amintiri ! Alţii nici atât nu au.

    Apreciază

Lasă un răspuns

