Iubeste fara motiv

Am o stare foarte naspa. Ma simt sufocata, nu stiu. Nu a fost ziua mea buna azi. M-a trezit mama ca dorm prea mult si n-aveam niciun plan pentru ziua de azi, poate doar inca un serial horror la Gab. Apropo, pentru cei care urmaresc filme in genul horror, recomand un serial si anume American Horror Story. Pur si simplu imi place la nebunie. Primul sezon, ca al doilea e prea infricosator, mult prea infricosator. Ma simteam bolnava si nebuna dupa ce am vazut un episod. Am vazut vineri primul sezon, 12 episoade. Am iesit afara, a nins muuult si chiar nu-mi mai place zapada. Gara: aglomeratie, multe mutre, asteptare si oameni tristi. Hai sa plecam de nebune, ziceam…ne descurcam noi la intors. Dar n-am plecat, doar am lasat pe cineva la tren si trebuia sa ma duc singura in nord. Nu s-a mai intamplat asta, m-am dus acasa, apoi la alta casa, apoi cu cineva spre nord. Bineinteles ca am aparut ca o suferinda si mai eram si intarziate.. Sunt fericita doar ca mi-a revenit iubirea dupa mari si tari. Am avut o intalnire in 5 si m-am simtit bine langa niste oameni pe care-i stiam de cateva ore. M-am simtit ca naiba si abia pe la sfarsit mi-am mai revenit. Iubirea mea, cea sufocanta si cu gura mica, bine ai venit acasa! Te iubesc!

tumblr_m8vbs9NRBG1r4sbtmo1_500

5 gânduri despre “Iubeste fara motiv

  1. La American Horror Story m-am uitat si eu , astept ep.13 din cel de-al doilea sezon acum ..
    Si da , si mie mi-a placut la nebunie primul sezon si Tate ca si personaj .

    Apreciază

Lasă un răspuns

