Februarie, e scurt anul asta

Mai stii cand ai dat bere pe mine?

Era 1 februarie si ne-am intalnit seara la 6. Ti-am zis ca te iubesc si ai notat pe servetel asta. „Azi, 1 februarie, Andreiuta mi-a zis ca ma iubeste.”. Am mai comandat ceva ca sa mai stam in local. Ceai si bere.

-Bea ceaiu, e 8 jumate.

-Dar cata bere mai aaai.

O miscare brusca si tot paharu se goleste pe mine si pe telefonul meu. Bineinteles, am sters cu servetelul scris si cu inca un pachet de servetele de la mine. Cata bere nu mai aaai si plecam. Frumos inceput de februarie.

tumblr_m73tjo89H41qm8260o1_500

3 gânduri despre “Februarie, e scurt anul asta

Lasă un răspuns

