Agitatie

Nu inteleg graba asta fara niciun scop. Alergatul dupa autobuz, nu mi s-a parut niciodata incitant. Chiar ciudat. Mai ales cand ma uit la mutra aluia care alearga disperat dupa un autobuz, cand altu vine peste 5 minute. Anu trecut mergeam la scoala cu o tipa care ma grabea mereu pentru un semafor pietonal. Ma enerva, ca alergam ca niste zapacite dupa un semafor care nu pleca nicaieri. Pana am lasat-o pe ea singura sa alerge si eu calma, agale, mergeam. Mirati sunt oamenii, care ma cunosc, cand ma vad ca alerg dupa ceva… Am si eu momentele mele. Dar dupa nimic nu trebuie alergi. Daca n-a fost sa fie, va veni altceva , stai calm/a si miroase cafeaua…

tumblr_mht7b4mz211rg3nneo1_500

8 gânduri despre “Agitatie

Lasă un răspuns

