Gossip girl

Am luat parte la un film american cu adolescenti, in clasa mea. Am doua colege care sunt foarte bune prietene de la inceputul anului scolar si care stau numai ele in banca si peste tot. Nimic anormal, pana aici. Fetele acestea sunt foarte frustrate, adica comenteaza orice din clasa, pe oricine si mai stau si-n banca din spatele meu, eu si colega mea de banca auzind totul. Cateodata parca sunt mori de vant. Si cum ulciorul nu merge de multe ori la apa..stati sa vedeti. N-am spus nimic, pe noi nu ne-au comentat, ne intelegem ok cu ele si n-avem nimic de impartit. Au comentat ele, in frustrarea lor, toata clasa pe facebook in chat-ul dintre ele doua. Habar n-avem cine, din clasa, i-a aflat/spart parola si a gasit aceasta minunata conversatie. In care, evident, erau multe injuraturi, vorbe de duh, caracterizari armonioase si urari de bine pentru fiecare in parte, din cate am inteles. Chiar si pentru profesorii principali ai clasei. Gen diriga, profa de engleza, de romana, de mate si cam atat, cred. Aceasta persoana din clasa, a facut publica conversatia in grupul unor fete din clasa si asa s-a ajuns la acest grav ‘incident’. Am venit intr-o zi la scoala si-mi gasesc banca invadata de colegii din clasa care inconjurasera banca acestor fete. Ele stand frumos in banca si toata clasa in jurul lor rastindu-se la ele si ‘incercand’ sa lamureasca ‘chestia’. N-au lamurit nimic, evident si tinta a fost doar o fata din cele doua, pentru ca cealalta n-a comentat asa de mult. Fata a recunoscut, apoi n-a recunoscut si astazi a venit cu maica-sa la scoala si cu frica de a mai intra in clasa. S-au luat ieri niste colege de ea. N-au batut-o, doar au vrut s-o sperie. Bineinteles ca tipa s-a impacientat si asa a ajuns astazi cu maica-sa la scoala. Tipa o sa se transfere, nu mai are curaj sa intre in clasa sau sa dea ochii cu vreunu din noi. Eu n-am constiinta incarcata in niciun fel. Nu stiu ce-au zis despre mine, nu stiu daca au zis si despre mine din moment ce eram chiar buna colega cu ea, adica aveam chestii in comun. N-am barfit-o dupa, n-am s-o comentez nici acum pentru ce-a facut. Ramane la latitudinea oricui aude/citeste povestea. Am incercat sa ma pun in pielea ei. N-a plans deloc, cu toate ca cealalta prietena a ei implicata mai putin, e mai tare in gura si a plans. Va dati seama ce inseamna ura a 20-25 de persoane? noi suntem 34 in clas, fara ele, si nu toti am ‘gustat’ din subiectul asta. Eu mi-am zis doar sa iau ‘chestia’ asta ca pe o copilarie, o joaca. Toata lumea mai comenteaza. A luat-o si pe ea valul. E o perioada super naspa pentru ea, dar n-am s-o plang, n-a fost frumos ce-a facut chiar daca suntem nu stiu cum.

Un gând despre “Gossip girl

Lasă un răspuns

