Discover new blogs

2premio-l

M-a nominalizat My life as Ioana  la  ”Liebster award – discover new blogs”. Multu!

 

Iată care sunt regulile:

1. Numește și mulțumeste persoanei/blogului care ți-a acordat premiul.

2. Scrie 11 lucruri despre tine.

3. Răspunde la întrebările adresate și formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizați.

4. Nominalizează 9 bloguri pe care le admiri și au mai puțin de 200 de urmăritori.

5. Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

 

11 lucruri despre mine:

1. Sunt un cochil fericit.

2. Nu-mi plac exagerarile sau promisiunile.

3. Port aparat dentar.

4. Iubesc un cochil trist.

5. Nu-mi place sa ma trezesc devreme.

6. Imi plac filmele de groaza si serialele cu adolescenti.

7. Imi place Tudor Chirila.

8. Imi plac: marea, caldura si soarele.

9. Imi place necunoscutul.

10. Imi place rockul.

11. Imi place vara.

 

Răspunsurile la întrebările de la My life as Ioana:

1. Care e pasiunea ta și cum a apărut aceasta?

Pasiunea mea este desenatul. De la bunicul meu care incerca sa ma invete sa desenez oameni.

2. Ce faci când nu faci nimic?

Vorbesc cu omuletul.

3. Cum lupti împotriva plictiselii ? Ai vreo strategie ?

Ma uit la Mircea Badea, stand-up sau vlogeri pe youtube.

4. Ce înseamnă pentru tine o viață bine trăită, trăită așa cum trebuie ?

O viata alaturi de persoana iubita. In cele mai tampite ipostaze, prin cele mai haioase intamplari, cu cele mai multe incercari. In viata asta vreau sa incerc totul.

5. Care a fost prima lecție de viață pe care ai învățat-o?

Ca trebuie sa fi bun cu oricine din jurul tau, indiferent de cum arata, cum gandeste.

6. Ce este timpul ?

Un lucru care ma sperie.

7. Ce este pasiunea ?

Un lucru care orice ai mai face, tot la ea te intorci.

8. Ce cărți citeai în liceu / facultate și care au lăsat urme ? Câteva titluri..

„La tiganci”-Mircea Eliade; „Adolescentul”-F.M.Dostoievski; „Romeo si Julieta”-William Shakespeare; „Adam si Eva”-Liviu Rebreanu.

9. Care sunt oamenii care te-au inspirat, te-au motivat, care au însemnat ceva pentru tine?

Pe langa parintii mei, normal. Educatoarea mea de la gradinita, doamna Valentina, care are un suflet de neimaginat. Mama uneia dintre prietenele mele, Mirela, care traieste ca un tanar intr-un corp de adult. O profesoara din generala, care n-a fost la clasa mea, dar m-a impresionat eleganta care o are. Sunt multe, multe persoane. Prietenul meu care face toate lucrurile de mai sus. Toti oamenii si-au pus o amprenta asupra mea, datorita lor si a mea sunt ce sunt acum.

10. Ce a rămas neschimbat la tine acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței ?

Energia pe care o raspandesc si afectiunea fata de oameni.

11. Ce nu se știe despre tine?

Mi-e frica de papusi.

 

Nominalizări:

1. Paradisul meu

2. Oli

3.  Amalgam de ganduri

4. Noctambulul

5. Dactilografa de noapte

6. La Femme

7. Ioana’s Blog  (:

8. Steaua fara cer

9. Madalina C.

 

Întrebările formulate de mine pentru nominalizații mei:

1. Cat este ceasul?

2. Care este cel mai pretios lucru al tau?

3. Care este fructul preferat? Dar leguma?

4. Ce te relaxeaza cel mai mult?

5. La ce n-ai renunta niciodata?

6. Ce carte citesti momentan?

7. Care este cea mai frumoasa amintire a ta?

8. Ce urasti cel mai mult?

9. Ce nu-ti place la tine?

10. Ce-ti place la tine?

11. Cat este ceasul acum?

Mi-ar placea sa faca un post in care sa raspunda la intrebarile astea, fiecare care citeste asta., indiferent daca a fost nominalizat sau nu. As fi nominalizat mai multi, dar au mai multi followers de 200 sau nu au postat recent.

7 gânduri despre “Discover new blogs

  1. Am completat-o. Sper sa nu te superi . O sa o completez aici 😀
    1. Cat este ceasul?
    1:45 pm

    2. Care este cel mai pretios lucru al tau?
    lantul cu craniul :d

    3. Care este fructul preferat? Dar leguma?
    Fruct – portocala cred. Leguma – habar n-am , castravetii cred 😆

    4. Ce te relaxeaza cel mai mult?
    Muzica.

    5. La ce n-ai renunta niciodata?
    Familie.

    6. Ce carte citesti momentan?
    Niciunaaaaa . Sunt o lenesaaa. Citesc foi intregi despre regimuri totalitttare.

    7. Care este cea mai frumoasa amintire a ta?
    Habar n-am . Momentan cand l-am intalnit pe M.

    8. Ce urasti cel mai mult?
    Ipocrizia.

    9. Ce nu-ti place la tine?
    Orgoliul.

    10. Ce-ti place la tine?
    Sensibilitatea.

    11. Cat este ceasul acum?
    1:48

    Apreciază

Lasă un răspuns

