Oamenii

Imi place sa ma intalnesc cu vechi prieteni. Ma bucur ca inca mai pot rade cu ei si nu suntem prea mult schimbati. Inainte ii evitam. Pur si simplu nu-mi placea sa mai vorbesc cu ei. Voiam altceva in viata mea, oameni noi. Cu toate ca stiam ca am atatea amintiri cu ei. Dar eram la faza aia cand ziceam: da-le naibi de amintiri, sunt intr-o continua formare. Acum ma intalnesc din ce in ce mai des cu ei si chiar imi place. Mai ales ca unii sunt ai naibi de de treaba acum!! Momentan sunt ‘scufundata’ din nou in seriale si nu prea m-am mai concentrat pe scris. O primavara deosebita sa aiba toti din blogosfera!

tumblr_lp2kamFtS21qgnszio1_500

5 gânduri despre “Oamenii

  1. O primavara minunata si tie!
    Frumos buchet. Deocamdata nu ma sensibilizeaza nici o floare atat de mult cum o fac lalelele.
    Cat priveste prietenii, mie mi s-a intamplat acelasi lucru.

    Apreciază

Lasă un răspuns

