Vineri

Cand zici primavara zici caldura mai putina ca vara. Cand zici caldura zici intamplari. Cand zici intamplari zici chestii de spus nepotilor. Intamplarile inceeep!! Stam incomod in pat si ne uitam pe tavan, ascultand muzica. Eu ma gandesc ca am atatea intamplari cu fata asta de langa mine. Ea nu stiu ce gandeste, probabil la mancare. Parintii nostri se stiu dinainte sa ne nastem noi si noi ne cunoastem dinainte de gradinita. Recapitulam ziua: am bagat un caine maidanez in casa, am mers pe jos cam 6 km, am ras pana am ragusit, am pierdut banii, mi-am gasit colier cu buze, primaria Ploiesti n-are wireless, era cat pe ce sa se arunce in fata trenului, am ajuns la recapitularea zilei, obosite moarte si cu gandu departeee, departe… Acum astea vor fi amintiri.

tumblr_mhnitciLCV1rn3yyfo1_500

Un gând despre “Vineri

Lasă un răspuns

