Prostie la infinit

Cat de prost poate sa fie un om?

Unii chiar n-au limite deci e peste nivelul meu de gandire. Nu pot realiza cat de proasta e o tipa pe care o invarte gagica-su cum vrea el. Ma deranjeaza pe mine ca aia e fata si ca taraste notiunea de ‘demnitate de fata’ prin cacat. Nu-mi incap in piele de nervoasa si ma enerveaza ca o cunosc. Dupa ce e de 10 luni cu un tip,care o umileste grav, pe fata, ea tot se minte singura ca ala inca o place. Ganditi-va la o legatura dintre doi oameni, care nu e relatie de oameni normali(CLAR) care simt acolo simpatii, ceva(nici nu aduc termenul de ‘iubire’ in postarea asta) si doar un partener se zbate ca pestele in desert. Deci chiar nu ma gandeam ca fata care o cunosc de dinainte de gradinita si care se invartea baietii cum vroia ea si nu-l lua in serios pe niciunu, a ajuns in halu asta de catelusa. Cel mai grav e ca ea isi constientizeaza nivelul si nu face nimic sa schimbe ceva. In timp ce ea i-a dat peste 30 de mesaje si in cele din urma l-a sunat si el i-a dat cu flit in 10 secunde sa-i zica ca e la film si are treaba, ea pune la status: buzz cand intrii ingeras. Priviti conversatie ratata:

-Sa mor de nu esti dusa. Ce naiba e statusul ala. Nu te-a bagat in seama toata ziua.

-Nu e vorba de el ma.

-Dar de cine naiba? Sa mor de nu-ti meriti soarta.

-Asa imi zice diriga mie si asa ii zic si eu ei.

-Sa mori tu ca nu e vorba de el?

-Da.

-Tu esti tampita daca crezi ca eu cred asta.

-Ma, dar ce ai cu mine?

-Zici ca au murit toti baietii. Stai sa te calce in picioare un amarat. Te face cum vrea.

-Sunt proasta, dar lasa-ma asa.

-Pai ramai in prostie daca asa iti place.

-Stiu, dar asta sunt.

Nu prea a avut rost sa scriu care dadea replicile, ca se inteleau de la sine. Vreau cat mai multe pareri, cum sa readuc o fata adusa  la un caz de orbire, dusa la extrem, intr-o relatie, inapoi pe TERRA?? Cred ca e cea mai proasta cunostinta a mea si ca si eu sunt proasta daca ma zbat in nimicul asta. Dar poate primesc niste idei luminate. Multumesc ca ati citit prostia asta si va rog sfat…..

5 gânduri despre “Prostie la infinit

  1. Foarte frumos din partea ta ca incerci sa ajuti ( pt ca e clar ceva nu este in oridine in viata prietenei tale) dar cu toata sinceritatea intr-o oarecare masura am fost si eu in locul ei si pana nu simte singura ca e cazul sa schimbe ceva , nimeni si nimic nu o va determina sa renunte la acel „ceva” ce o trage in jos.

    Apreciază

  2. Eu unul nu te sfătuiesc să te implici. Până nu se trezește singură, până nu realizează pe pielea ei în ce s-a băgat și unde se află, oricum nu vei avea vreo influență asupra ei. Singurul lucru pe care îl poți face este să eviți ca în conversații să mai aduci vorba despre ea, dar să prezinți așaaaa … ca din întâmplare, situația unor fete/femei care au relații normale, care sunt respectate și fericite. Poate, încet-încet va sesiza diferențele. Însă cât timp o vei „ataca” direct pe ea, va crede că ai vreun interes și este posibil chiar să înceapă să te urască.

    Apreciază

  3. 1. „Asa imi zice diriga mie si asa ii zic si eu ei” e toootala :))
    2. Eu zic ca sa o lasi in pace.Ca daca e asa cum zici tu,zic ca nu prea ai cum sa o intorci.Isi aminteste ea -curand ca traieste pe planeta asta. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

