Nu, nu trebuie sa pun un titlu

Ne-am strans mai multi intr-un parc pitit de lume, intre blocuri. Toti aveam ocupatii diferite. Unii vorbeau, unii fumau, unii se dadeau in leagan, unii stateau pur si simplu si ascultau. Se facea din ce in ce mai frig dar cand sunt in casa am o stare depresiva, asa ca vroiam sa stau cat mai mult afara, chiar daca era frig si nu ma simteam bine. Eram afara de cateva ore. Mama m-a sunat sa-mi zica sa fiu in 5 minute in casa. Eu eram la 10 minute cu masina si 20 pe jos departare de casa. N-am mai stat pe ganduri, m-am indepartat in cateva minute de grup si am gonit spre statie. Mergeam si ma gandeam. N-am mai stat de mult singura in grupu asta. De la inceputul verii, cred, si acum era martie. Eram traumatizata ca aveam un pachet de tigari in geanta si nu stiam cum sa intru mai repede pe usa si sa-l ascund apoi sa-mi abandonez geanta intr-o parte a camerei, acoperirea mea fiind rezolvata. Cum mergeam usor, usor, usor goneam. Ma mustra constiinta ca o sa bag un pachet de tigari intr-o casa de nefumatori si chiar nu vroiam sa intarzii. Priveam intarzierea ca pe o dezamagire in plus pentru mama. Imi venea sa-l dau cuiva, sa-si distruga altul viata. Dar mi-am zis: A, stai ma ca nu-i al meu!

tumblr_mkdqdszNRA1s8ze96o1_500

Lasă un răspuns

