Intrebare

Eu doar mi-am dat seama ca am fost prea buna cu voi. Cel mai mult ma bucur ca unii sunt atat de defecti incat in 3 zile iti dai seama cat de ratati sunt. Iti dai seama daca mai acceptam un om ca asta in viata mea? Pai sunt picata in cap si hotarata sa-mi fac curatenie in viata. N-am sa descriu situatia, dar este o situatie super nasoala. La naiba cu prieteniile voastre. Cel mai mult urasc sa-mi zica cineva sa ma schimb. Imi cere sa renunt la principii. Prietenii se gasesc din ce in ce mai greu si eu tot nu mi-am gasit, doar am crezut in zadar. Intrebarea mea: voi aveti prieteni?

tumblr_mhqkokTawo1qjd5wfo1_500

8 gânduri despre “Intrebare

      • Aşa e la vârsta asta, abia acum începi să te cunoşti pe tine, să îţi conturezi idealurile şi valorile, să cunoşti lumea, să îţi stabileşti priorităţile etc. De asta e mai greu şi ai stările acestea de izbucnire. E o transformare peste care vei trece cu bine. Îmi place la tine că tu scoţi afară toată furia asta 😉 Cu timpul vei fi mai selectivă în alegerea prietenilor, nu vei avea aşteptări nepământeşti de la ei (că aşa e natura umană, cerem de la alţii, mai mult decât putem noi să dăm) şi vei tolera mai uşor divergentele apărute. Până la urmă suntem diferiţi, oricât nu ne-am asemăna 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

