Conform zilelor mele

Am ajuns la concluzia ca imi place sa fiu pe fuga. Parca e mai interesant cand te grabesti undeva si nu te mai gandesti cum o sa fie sau ce trebuia sa mai iei. Ma gandesc de seara cu ce o sa ma imbrac. Ziua urmatoare ma imbrac imediat si ramane doar aranjatul sau bagajul de facut. Arunc tot ce prind si ce cred ca mi-ar trebui, in geanta sau in rucsac. Ma incalt imediat fara sa-mi mai fac sireturile si o iau la goana pe scari. E mult mai frumos si cand persoana care te asteapta, e si persoana pe care o iubesti. Si apoi incepi sa-i povestesti prin tot ce ai trecut pana te-ai intalnit cu ea. Totul… e…. magic.

tumblr_m9jjy16LvV1r78jn8o1_500

Lasă un răspuns

