Impresii

Evil Dead 2013- primul si ultimul film horror vazut la cinema. De mult imi doream sa vad un film horror la cinema, dar acum ca am vazut, sunt terifiata. Probabil si filmul e prea horror… Dupa ce am iesit din cinema imi venea sa pup si trecatorii de pe strada si sa le multumesc ca nu sunt morti si ca e lumina afara. Pentru iubitorii de filme horror care inca nu l-au vazut, il recomand din toata inima. Pe mine pur si simplu m-a facut sa-mi schimb ‘orientarea’, in ce priveste genul filmelor, desigur.

Untitled-2

Un gând despre “Impresii

Lasă un răspuns

