In mare parte

Uneori tumblr mi se pare un site cu prea multe dramatizari adolescentine. Iar daca stau sa ma gandesc, in mare parte, chiar asta e. Cateodata ma alina, dau reblog si parca durerile se estompeaza, aici depinzand de poza sau de mesaj. Dar in ultimele zile am vazut niste poze si texte prea tragice. Mi se pare ca daca nu ai obsesia sa ai un corp perfect si sa arati bine, cand stai mai mult pe tumblr, obsesia asta parca ti se stabileste. Adica, nu trec 3 poze normale, ca apare o poza cu duerea uneia ca e grasa si ca e urata, ca n-o iubeste nu stiu cine, ca e o sadica, ca e necunoscuta si deprimata. Imi place tumblr, dar dramele astea ar trebui sa inceteze. Nu stiu de ce fetele sunt atat de obsedate de cum arata sau invidioase pe altele de cum arata. Sunt si eu fata, dar n-as vrea sa fiu altcineva. Era o poza cu un fotomodel si mai jos de ea scrie o trista: „mi-as fi dorit sa fiu ca ea…”. Daca vrei sa fi ca ea pune mana si fa miscare, renunta la fast-food si nu mai sta pe tumblr si te plange. Viata ar putea fi mai simpla daca nu ne-am ingreuna-o noi cu tot felul de vaicareli si cuvinte ca „nu pot”…

Un gând despre “In mare parte

Lasă un răspuns

