Nervi…

Sedintele cu parintii niciodata n-o sa aduca liniste in casa mea… De cand mi s-a schimbat diriginta de 2 ori si pana la urma s-a hotarat care sa fie… ma simt in aer. Nu cred ca e vina lor, ca e si vesnica mea indiferenta pentru scoala, dar parca e bine sa ai un profesor care arata ca-i pasa de tine la scoala. Acum toti ne vaitam de noile reguli si exagerari care au fost comunicate si parintilor… In scoala mea inca mai sunt cerinte ca: parul prins, parul necoafat, parul tuns scurt la baieti, parul nevopsit, unghiile scurte, unghiile nefacute si evident… in scoala mea este minunata uniforma alcatuita din pantaloni de stofa, camasa alba si ,mai nou, vesta cu insigna scolii. Mai ales, noua diriginta, incurajeaza pupincurismul la adresa profesorului. Lucru pe care nu-l suport nici daca sunt in joc notele mele, atat de dramatizate de mama.

5 gânduri despre “Nervi…

  1. Este destul de deplasata situatia, stiind gradul de depravare existent in scoli, licee etc. Bine, acum vreo 10-15 ani era o regula treaba cu uniforma, era un mod de a-ti sfida profesorul daca aveai tupeul sa apari imbracat altfel decat se cerea. Acum lucrurile au evoluat oarecum, sa zicem. Am avut si eu de tras mult de pe urma schimbarilor din invatamant, dar tot ce pot sa-ti spun este ca m-au disciplinat. O pereche de pantaloni de stofa, niste unghii taiate scurt si parul prins in coada impletita m-au ajutat sa inteleg ca pentru unele gramezi de persoane reprezenta o maniera de a pune semnul egal intre elevi, din cauza veniturilor minimale uniforma aia era ca o mana cereasca, sa nu fie odorul nimanui pus intr-o lumina proasta. Toti sa fim egali, educati si supusi. Cam extrem.. dar trebuie sa ne adaptam. Hai capul sus, sunt alte lucruri si mai greute! Te sustin 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

