#faradastea

Si ma mai judeca unii ca sunt o sictirita si nu-mi pasa de ei. Cata importanta pe unii. Cred ca vor sa am si baloane si un tort de fiecare data cand ma intalnesc cu ei. Cum as putea sa-i vorbesc frumos unui om care s-a indoit de mine, m-a luat in ras, pentru niste amarati de bani. Eu nu uit si nu iert. Critica-ma, fa-ma in toate felurile si vorbeste-ma cat vrei, ca eu tot n-o sa-ti mai vorbesc vreodata frumos. Ci in scarba, asa cum ti-ai dat seama ca deja o fac. Nici chiar eu nu am crezut ca scarba mea e atat de evidenta. Oamenii astia chiar cred ca isi pot bate joc de eu om, iar el sa nu zica nimic. Aici e vorba despre o fata. Atat de adorabila incat si vocea ma intreb cum si-o face sa fie atat de enervanta. Sunt altfel si sunt atat de mandra ca sunt asa. Gata si cu astea.

tumblr_meimj8HyvJ1qghwxto1_500

Lasă un răspuns

