La multi ani Beutza! ツ

Dupa cum se vede si-n titlu, astazi e ziua celei mai bune prietene ale mele  Beea!!!! Ce mai, gata poti spune ca ai 17 ani! Multumesc mult pentru gestul asta atat de draguuuuuut de a scrie despre mine, despre prietenia noastra. Priviti si voi asta ♥♥♥ Si ii rog pe cei care au cont sa se conecteze, ca va da inapoi si va mai si urmareste ^^.

Hei racheta,

Stiu ca normal era sa-ti scriu eu prima, pentru ca e ziua taaa, nu a mea, dar vad ca s-au inversat rolurile si iti multumesc, inca o data! Si chiar imi place, pentru eu nu mai stiu ce sa scriu, sunt cam inactiva chiar si  pe blogul meu personal, iar site-ul asta Bubblews , mie, nu imi e prea familiar. Ce ma bucura e ca te-a facut in sfarsit un site, chiar daca e in engleza, sa scrii, sa te eliberezi, sa inventezi, sa aflu si eu ce mai adanceste prin capsoru tau cand mie imi spui ca esti bine si ca n-ai nimic.

Da, uite ca a venit si ziua asta, sa ai tu 17 ani. Cand aveam eu 12 ani si ziceam: O uite am 12 ani pe 12 august! Si tu-mi ziceai: Oooo cand o sa am si eu 17 ani pe 17 iunie, ma intreb cum o sa fie atunci. Si ne gandeam: oo…o sa fim adolescente deja..prea maari..

Si uite ca suntem doua adolescente dificile, care au avut o perioada in care nu si-au vorbit cu lunile si cand s-au intalnit nu le-a mai tacut gura la cate aveau sa povesteasca, ca noi ne indepartam dar tot una la alta ne intoarcem. Cred ca asta s-ar numi dragoste adevarata, prietenie adevarata! Am avut unele momente in care chiar am crezut ca nu ma mai vrei ca prietena si chiar am scris si pe blog frustrarea mea.. M-am simtit de multe ori singura, fara prieteni sa ma sprijine…dar, nu totul e usor, asa trebuie sa fie. Stiu ca mi-ai fost alaturi in momentele mele dificile, cand te-am chemat nu m-ai ignorat, m-ai ascultat si cand vorbeam prostii, adica mai mereu… Imi stii toate povestile si tot nu te-ai indepartat de mine. Stim amandoua cate am patimit impreuna, cat am ras impreuna, cat am stat impreuna…. Si-ti multumesc ca esti prietena mea!! Si-mi amintesc ca anul trecut ne-am dat doar un sms cu „La multi ani!:)” si „Msss:)” si atat. Dar pot sa remarc un real progres, pentru ca azi am stat toata ziua impreuna si prin canicula si prin dureri si prin adieri si prin soare si prin umbra si am fost si cu tricouri la fel. Mda! Am ajuns s-o facem si p-asta. Iti doresc mai mult de 40 de ani de fericire!!!! (stii tu la ce ma refer) Tu meriti fericire la infinit… Pentru ca stim amandoua cat esti tu de puternica, chiar daca uneori te mai consideri slaba si vulnerabila.. Cred ca esti cea mai puternica persoana  pe care o cunosc! Si stii ca am intalnit destule persoane! Dar tu esti cea mai puternica dintre ele!

Deci e minunat sa scriu despre tine…si sa citesc ce scrii tu despre mine… Iti urez inca o data viata lunga, draga mea prietena, alaturi de mine , sa ne povestim totul si sa petrecem si sa trecem peste toaaaate.. impreuna!

Si nu uita, daca mor inaintea ta sa te imbraci in costum de „moartea” si sa stai acolo sa-i sperii pe toti!

P.S: Azi am reusit sa trec de duelul care-mi da de cateva luni dureri de cap pe Guitar Hero, inca o sarbatoare pe ziua de azi si tu tot langa mine ai fost! Iti multumeeeeeeeeesc..>:D<

Aici Huston, terminat  ♥

tumblr_lpthepLNkb1qajjdco1_500

Lasă un răspuns

