De seara

Sunt o fire misterioasa. Nu trebuie sa arat nimanui cine sunt din prima. Unii oameni sunt atat de grabiti sa te cunoasca, sa stie tot despre tine si apoi sa te arunce in colectia de soseste folosite si abandonate. Sau soseste folosite si abandonate de care mai amintesti cateodata si te lauzi cat de multe ai petrecut cu acea ‘soseta’, concluzionand ca nu este o soseta foarte pretioasa. Dar oamenii cer sa arati cine esti tu si daca nu te potrivesti aspect-personalitate, spun ca esti fals. Inca o data, nu trebuie sa arat nimanui ce sunt. Nu trebuie sa arat prin haine ca-mi place rock-ul, nu trebuie sa arat prin coafura ca-mi plac frezurile emo, nu trebuite sa arat prin atitudine ca-mi plac oamenii deschisi. Sa fiu sincera, nici nu mai stiu ce fel de oameni imi plac. Pot spune ca nu-mi place niciun fel de oameni si sa inchei spunand ca nu-mi plac oamenii. Dar tot ce pot zice este ca-mi plac oamenii din jurul meu si chiar nu-i pot descrie sau sa spun ce fel de oameni sunt, cert e ca sunt oamenii mei.

2013-06-21 15.39.45

2 gânduri despre “De seara

Lasă un răspuns

