Bine de stiut :)

tumblr_mmrse2oEHI1s4cblyo1_500

Nu stiu cum faceti voi, dar eu fotografiez totul. Memoria ma mai lasa, dar pozele raman intacte. E bine-venita o poza cand vrei sa-ti amintesti de un loc si de situatia de acolo. Cand am gasit poza de mai sus, imediat m-am gandit la cate momente am pierdut eu fotografiind. Poate trebuia sa privesc in zare o perioada de timp, sa respir adanc, sa zambesc si apoi sa fac o poza-doua-trei. Pentru ca eu dupa ce fotografiam, treceam mai departe. Practic traiam doar fotografiind, traiam momentul printr-o poza.

2 gânduri despre “Bine de stiut :)

Lasă un răspuns

