Dream catcher [1]

In sfarsit am facut un dream catcher! Primul meu dream catcher!!! Dar nu e chiar terminat. Mai am de cumparat pene/fulgi..cel tarziu joi sper ca-l voi termina de tot! Uf..sunt atat de nerabdatoare sa-l termin. As fugi si acum afara sa caut pene/fulgi prin alte parti ale orasului (ca-n partea mea am cautat). Astazi am fost in cautare de materiale (oarecum). Nu prea am gasit ce-mi doream dar am improvizat frumos :).Hm ca sa vedeti despre ce vorbesc o sa atasez o poza.. Mi se pare ca e putin miscata si chiar nu l-am prins atat de bine (precum e, hihi) dar am primit calificative incurajatoare si asa.

20130709_232819

Da, deci cam asta e munca mea de 4 ore (si-un pic). Nu a fost usor, m-am enervat de multe ori. Mi se mai incurca ata(ca era de lana) mai incurcam eu modelul. Si voila! Chiar nu stiam ca am atatea margelute, chestiute, nici nu stiu cum sa le zic, care mi-au fost de folos. Mda, am cam dat casa cu susul in jos cautand pentru ca la magazine azi, chiar nu am gasit nimic folositor.

Pentru cine mai vrea sa faca si nu stie cum sa inceapa, sa-mi spuna. Ajut cu maare drag chiar daca, evident, nu sunt atat de experimentata sa dau sfaturi. Dar as vrea sa ajut pe cineva, pentru ca pe mine nu m-a ajutat nimeni personal( doar youtube). Mi-am cam ciopartit bratarile de la mare, de la munte, de la manastiri. O sa revin cu poze mai detaliate cand e gaaaata cu fulgi cu tot. Hihihi

Am avut nevoie de:

Cerc (de la un cos de basket de jucarie)

Funda(am acoperit cercul)- 2 m

Funda(agatatoarea)

Ata din lana

Margele ( de la un colier de-al mamei)

Margelute/pietricele de la bratari

Nasturi

Foarfeca

Ac mare(pentru modelul din interior)

Un gând despre “Dream catcher [1]

Lasă un răspuns

