Dream catcher [2]

Am fost astazi in cautare de materiale noi, cum spuneam si-n postarea precedenta. N-am gasit pene la punga, separate, chiar nu stiu cum sa le spun, dar n-am gasit! Si eram foarte suparata ca in oraselul meu nu gasesc deloc pene si toate vanzatoarele pe care le intreb daca au pene, se uita ciudat la mine. Parca le-as fi intrebat ce culoare au chilotii lor azi. Sunt pene oameni buuni. Ok acum imi dau seama ca poate ele luau personala intrebarea si credeau ca fac misto de ele. Intr-un clip din Marea Britanie, tipa care facea dream catcher-ul gasise o varietate de marimi si culori de pene, la punga nene! Ca sa nu mai spun ca gasise si cercuri simple din lemn, nu a mai trebuit sa demonteze, ca mine, un cos de basket de jucarie. Poate un copil si l-ar fi dorit! (ma rog, trecem peste umanitate) Acestea sunt materialele pe care le-am gasit azi:

2013-07-10 17.51.59

Daaa. Penele le-am luat de la o masca de carnaval (cica)  si de la cercei moderni (cica) cu pene. Restul sunt doua moline(mov si gri) si funda bleumarin.

Nu stiu pe cine ar interesa detaliile astea daca nu ar avea de gand sa-si faca un dream catcher sau poate doar e curios. Oricum, blogul e ca un jurnal pentru mine si imi plac mult mult mult dream catcher-urile deci notez totul aici.

Si m-am apucat de treaba! Dar cand m-am uitat din nou la dream catcher-ul meu de ieri, mi s-a parut mai urat, mai trist, ata din lana se lasase (evident, nu stiu cum de nu m-am gandit la asta) si se dusese tot modelul (oarecum…)

2013-07-10 20.21.32

2013-07-10 20.37.11-1

L-am despletit din nou, am inlocuit ata (acum am pus ata din macrame), am facut model nou, am despletit din nou ca mi-am amintit ca am uitat sa pun margelele siiii intr-un final mi-a iesit si interiorul mult dorit.

2013-07-10 22.40.54

Am adaugat si mai multe margelute la cele doua chestii(chiar nu stiu cum se numesc!!!) care se lasau asa…

Si finaaalul esteeee OoOOOOooOooOOOOooOoOOOOO oooOoOOOOoO oOoo ooO

2013-07-10 22.49.28

Si-mi place muuuuultltltltlltltlt ♥♥♥

Lasă un răspuns

